ja_mageia

Catalan English French German Italian Spanish
VOLS VENIR A ESTUDIAR AL MONESTIR? PDF Print E-mail

Estudiant a l'habitació de la Casa d'AcollidaDins dels serveis d'acolliment de la comunitat marista de la Casa d'Espiritualitat, s'ofereixen les estades per a estudiants, opositors, doctorants, etc. El Monestir de les Avellanes és un espai adient perquè puguis desconnectar i dedicar tot el temps que necessitis a l’estudi, amb tranquil·litat i repòs. L'estada al monestir la possibilitat de gaudir dels serveis de connexió wi-fi gratuïta a internet a les habitacions, sales habilitades per a l'estudi individual o en grup, compartir els àpats amb la comunitat... perquè no hagis de pensar en res més que en estudiar.

El Monestir de les Avellanes és un entorn ideal enmig d’una natura que convida al silenci i a la recerca. Per això en els moments de descans, també pots gaudir d'un entorn i un paisatge únics. Espais de valor històric i artístic, com el claustre del segle XII, l'església gòtica, la sala capitular, el menjador dels monjos...; espais de valor simbòlic com les vistes des de la muralla, el puig de la Mare de Déu, el puig de la Creu... o també la possibilitat de donar un tomb amb les bicicletes del centre BTT del Monestir de les Avellanes.

L'estada per a estudiants inclou:img_0308

  • L’estada amb pensió completa a les habitacions de la casa d’espiritualitat del Monestir
  • Habitació amb finestra exterior, bany complet, calefacció i taula per a estudiar
  • Utiltizació de connexió Wi-Fi grautïta a internet
  • Àpats compartits amb la comunitat marista de la casa d'espiritualitat
  • Espais habilitats per a poder estudiar amb tranquil·litat
  • Possibilitat d'utilitzar les bicicletes del Centre BTT

Col·laboració econòmica de 40 € per persona i dia (30 € a partir de la 4a nit) IVA inclòs.

Per a més informació: 973 438 006 - a/e: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it  

claustre